Hei sosiaali- tai terveyspalvelun asiakas!
Tällä kyselyllä Keski-Pohjanmaan sosiaali- ja terveyspalvelukuntayhtymä kerää palautetta sosiaali- ja terveyspalveluiden laadusta. Kehitämme vastausten avulla palvelujemme laatua, joten sinun mielipiteesi on erittäin tärkeä.
Käsittelemme vastaukset luottamuksellisesti. Sinua ei voida tunnistaa vastauksista, joita annat kyselyssä. Jos tarvitset apua kyselyn täyttämisessä, pyydä apua läheiseltäsi. Kyselyn voi täyttää asiakas tai asiakkaan läheinen. |
1. Palautteen antajan tiedot
Ensimmäiseksi täytä tieto siitä, kuka on palautteen antaja. Sitten kerro asiakkaan ikä, sukupuoli ja äidinkieli. |
| | | |
2. Palvelu tai toiminta, josta annat palautetta
Valitse palvelu tai toiminta, josta annat palautetta. Klikkaa ensin Valitse-sanaa, niin valikko aukeaa. Selaa sitten palvelujen luetteloa alaspäin ja valitse oma palvelusi. |
* | | | |
3. Numeroarviointi ja kirjallinen palaute
Arvioi saamaasi palvelua tai toimintaa, jonka valitsit kyselyn alussa. Kysymyksissä on viisi eri vastausvaihtoehtoa. Valitse sopivin vaihtoehto. Vastausvaihtoehtojen selitykset:
5 = olen täysin samaa mieltä 4 = olen melko samaa mieltä 3 = en ole samaa mieltä enkä eri mieltä 2 = olen melko eri mieltä 1 = olen täysin eri mieltä |
| | | 5 = Täysin samaa mieltä - 1 = Täysin eri mieltä | | | | | | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 | | |
Tähän kohtaan voit kirjoittaa palautetta palvelusta tai toiminnasta, jossa olet ollut mukana. Kirjoita Hyvää-kohtaan asioita, joihin olet tyytyväinen. Kirjoita Huonoa-kohtaan asioita, joihin et ole tyytyväinen tai joita pitäisi muuttaa sinun mielestäsi. |
Julkaisemme asiakkaidemme nimettömiäpalautteita verkkosivuillamme www.soite.fi. Julkaisemme asiakaspalautteita, koska haluamme kertoa avoimesti, missä asioissa olemme onnistuneet ja mitä meidän pitää vielä kehittää. Yksittäistä palautteen antajaa ei voida tunnistaa palautteesta. |
|