* = pakollinen tieto
In English På svenska
Selkokielinen palaute sosiaali- tai terveyspalveluista
 
 Hei sosiaali- tai terveyspalvelun asiakas!

Tällä kyselyllä Keski-Pohjanmaan sosiaali- ja terveyspalvelukuntayhtymä kerää palautetta sosiaali- ja terveyspalveluiden laadusta. Kehitämme vastausten avulla palvelujemme laatua, joten sinun mielipiteesi on erittäin tärkeä.

Käsittelemme vastaukset luottamuksellisesti. Sinua ei voida tunnistaa vastauksista, joita annat kyselyssä. Jos tarvitset apua kyselyn täyttämisessä, pyydä apua läheiseltäsi. Kyselyn voi täyttää asiakas tai asiakkaan läheinen.
 
1. Palautteen antajan tiedot

Ensimmäiseksi täytä tieto siitä, kuka on palautteen antaja. Sitten kerro asiakkaan ikä, sukupuoli ja äidinkieli.

Palautteen antaja on:

Asiakkaan/potilaan sukupuoli:

Asiakkaan/potilaan äidinkieli:

 
2. Palvelu tai toiminta, josta annat palautetta

Valitse palvelu tai toiminta, josta annat palautetta. Klikkaa ensin Valitse-sanaa, niin valikko aukeaa. Selaa sitten palvelujen luetteloa alaspäin ja valitse oma palvelusi.
*

*

Oletko edelleen mukana palvelussa tai toiminnassa? Jos vastaat ei, kirjoita laatikkoon viimeinen päivä, jolloin olit mukana palvelussa tai toiminnassa

 
3. Numeroarviointi ja kirjallinen palaute

Arvioi saamaasi palvelua tai toimintaa, jonka valitsit kyselyn alussa. Kysymyksissä on viisi eri vastausvaihtoehtoa. Valitse sopivin vaihtoehto. Vastausvaihtoehtojen selitykset:

5 = olen täysin samaa mieltä
4 = olen melko samaa mieltä
3 = en ole samaa mieltä enkä eri mieltä
2 = olen melko eri mieltä
1 = olen täysin eri mieltä
5 = Täysin samaa mieltä - 1 = Täysin eri mieltä
54321

Minun oli helppo saada tietoa palvelusta tai toiminnasta

Kun otin yhteyttä palveluun tai toimintaan, minulle vastattiin nopeasti

Sain palvelun tai toiminnan, kun sitä halusin

Henkilökunta oli ystävällistä

Palveluani tai toimintaani koskevat päätökset tehtiin yhdessä kanssani

Tunsin, että minusta välitettiin

Minulle oli apua palvelusta tai toiminnasta, jota sain

Yksityisyyteni oli henkilökunnalle tärkeä. Asioistani ei puhuttu muiden asiakkaiden kuullen

Tilat olivat hyvät ja viihtyisät

Voin suositella palvelua tai toimintaa muille

Sain palvelun tai toiminnan omalla äidinkielelläni

 
 Tähän kohtaan voit kirjoittaa palautetta palvelusta tai toiminnasta, jossa olet ollut mukana. Kirjoita Hyvää-kohtaan asioita, joihin olet tyytyväinen. Kirjoita Huonoa-kohtaan asioita, joihin et ole tyytyväinen tai joita pitäisi muuttaa sinun mielestäsi.
 

Haluatko keskustella henkilökohtaisesti antamastasi palautteesta? Jos vastaat kyllä, kirjoita myös nimesi ja yhteystietosi

 
Kiitos palautteestasi!
 
Julkaisemme asiakkaidemme nimettömiäpalautteita verkkosivuillamme www.soite.fi. Julkaisemme asiakaspalautteita, koska haluamme kertoa avoimesti, missä asioissa olemme onnistuneet ja mitä meidän pitää vielä kehittää. Yksittäistä palautteen antajaa ei voida tunnistaa palautteesta.